Wartość każdego call center mierzy się nie poprzez ilość osób w nim zatrudnionych, ale przede wszystkim tym, jakie te osoby posiadają kompetencje i umiejętności komunikacyjne. Od czego więc powinna zacząć się budowa call center? Szkolenia i jeszcze raz szkolenia. Każdy z menadżerów powinien powtarzać sobie to słowo bardzo często, zwłaszcza gdy zależy mu na sprawnej i doskonałej obsłudze klientów, którzy będą dzwonić do danego call center. Nasza firma to zawodowo zajmująca się szkoleniami grupa ludzi, doskonale przygotowanych do nauczania dobrej komunikacji. Nie tylko mury, biurka i telefony składają się na proces taki, jak budowa call center. Szkolenia z zakresu komunikacji z klientem są tu równie ważne, o ile nie najważniejsze. Zainwestuj w swoich pracowników.
Przeczytaj również:
Profesjonalne przekłady z niemieckiego w przystępnych cenach
Rzetelnym biurem translacyjnym o wysokiej pozycji w branży jest 123Tłumacz, gdzie wszystkie zlecone przekłady realizowane są terminowo, zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami z klientem. Każdy współpracujący z t...
Kongresy dla firm Rzeszowskich
Ze względu na to, znajduje się tam tak zwana Polska Dolina Lotnicza, Podkarpacie stało się zagłębiem myśli naukowo technicznej oraz inżynierskiej. Podkarpacie stało się także rejonem kraju, w którym coraz cz...
Tłumaczenia przysięgłe z angielskiego w biurze 123Tłumacz
Język angielski jest we współczesnym świecie międzynarodowym językiem naukowym i biznesowym, a także używanym bardzo szeroko przez turystów. Dlatego też bardzo wiele osób, również w Polsce, uczy się angiels...
Uzyskaj naukę w naszym przedszkolu językowym
Na naukę i zabawę w naszym przedszkolu decyduje się coraz większe grono rodziców. Uznają, że to najlepsze przedszkole językowe. Gdynia to miasto, w którym zapewniamy szkolenie wobec wielu dzieci. Mogą liczyć n...
Metody zarządzania przez cele
Lean management, zarządzanie przez cele, metodyka TWI dla pracowników - te oraz wiele innych systemów zarządzania promowanych jest przez naszą firmę i wdrażanych w kontaktach z biznesem. Przede wszystkim koncentru...