Wartość każdego call center mierzy się nie poprzez ilość osób w nim zatrudnionych, ale przede wszystkim tym, jakie te osoby posiadają kompetencje i umiejętności komunikacyjne. Od czego więc powinna zacząć się budowa call center? Szkolenia i jeszcze raz szkolenia. Każdy z menadżerów powinien powtarzać sobie to słowo bardzo często, zwłaszcza gdy zależy mu na sprawnej i doskonałej obsłudze klientów, którzy będą dzwonić do danego call center. Nasza firma to zawodowo zajmująca się szkoleniami grupa ludzi, doskonale przygotowanych do nauczania dobrej komunikacji. Nie tylko mury, biurka i telefony składają się na proces taki, jak budowa call center. Szkolenia z zakresu komunikacji z klientem są tu równie ważne, o ile nie najważniejsze. Zainwestuj w swoich pracowników.
Przeczytaj również:
Praca kosmetyczki
Jest wiele zawodów, na których możemy się naprawdę skupić i które mogą sprawić, że o wiele chętniej wieloma rzeczami będziemy się zajmować. Może zatem zerkniemy, gdzie możliwe jest technikum kosmetyczne z...
Certyfikat kompetencji zawodowych po szkoleniach w CSS Partnerstwo
Europejski system certyfikacji zawodowych umożliwia zdobycie kompetencji w określonym zawodzie lub w ramach już wykonywanego zawodu. CSS Partnerstwo organizuje szkolenia, których efektem jest zdobyty certyfikat kompe...
WOD-POŻ - oferta szkoleń przeciwpożarowych
Pożar to jedno z najgroźniejszych zdarzeń losowych, jakie może stać się udziałem każdego z nas. Szybko rozprzestrzeniający się ogień może doprowadzić do tragedii. Warto więc wiedzieć jak zachować się w t...
Trening łatwy - niestety, tylko z pozoru
Czym jest trening funkcjonalny? To ćwiczenia o dużej intensywności, które wzmacniają wszystkie mięśnie, równocześnie nie przyczyniając się do rozbudowywania ich masy. Imitujemy codzienne, zwykłe ruchy, z tym,...
Programowanie może być dla każdego.
Połączenie umiejętności elektroników i informatyków prowadzi do powstawania coraz to nowych rozwiązań technologicznych, które uprzyjemniają i ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie. Samodzielne programowanie ...